L-I-C-K.

IMG_6808

IMG_6795

IMG_6814

yay steamboat at tian fu ytd was g8 w vanny chipbelle hammy rollie keemz & fats. beegirl was missed!<3 ma la huo guo ABIT HOT AH. abit. haha lips burning like crazy. then we had ice cream after that! sooo super yummy i could eat some butterscotch for breakie right now!lol. after ice cream we piled into the car & fatty drove all of us to SIMLIMMMMM aha didnt buy anything just walked around lookg at ipads. went off w fatty & headed to his house for bbq! brought his new ‘chocolate’ over hahaha. dinner was funnnnyyyy & we had mao wang durians! i ate 3 seeds! & fatty drove me home before sending terence to duane’s house HAHA singapore idol seyyy tsk lol. k bye gtg church HAHA wanted to blog ytd but i kinda forgotttt.

fatty

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s