LSM,LSM,LSM!

school on monday always sucks.haha.its like you’re still in the weekend mood but shit,you have to switch back to the book-ish mood= studying.eeew.mico tutorial was crap.35 mins only HAHA.supposed to be 2 hrs la,what the heck right?.lunched at ITAS,errr,haha it was awkward today cos 1haopengyou wasnt in the very best of moods,but ayeeee nehmind,still happy yes yes?so yes lunch was quieter today,LSM lecture got cancelled,so we had 3 hrs 25 mins break.well,we headed to the library to slack on the sofas.R & W fell asleep,while B & i read papers & mags.they 2 slept from like 11 plus till like.almost ONE.HAHA,ohmy.soooo yes.after that we headed to Cheers to get chocs.for criminal law tutorial.class was boring with a capital B.i almost fell asleep.i emphasize on ALMOST.haha..after school my grp had LSM presentation rehearsal for tmr..it rained to damn heavily,like gonna kena tornado please.went home with W,haha fun bus ride,nice talk 

crim was boring,here’s the cutest chocolates ever!(:

DSC01038

airport last night(: pretty!

DSC01029

in the sky train at 10pm 😀

DSC01031

i<3 the slippers HAHA(:

DSC01036

after tmr,one project down.3 more to go.YAY kickass.

(: yliilyyliily<3333333333333333333♥

 

Advertisements

3 thoughts on “LSM,LSM,LSM!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s